helghelghelg

Ja, ett tag sedan var det när man blogga. Men har inte haft tid och inget så har hänt under veckan :P Förutom att min kusin fylla år i onsdags, 15 år Linus boy ! dock i helgen har det varit nice !

Fredag:
Den bestod av TAKIDA, efterlängtat och helt fantastiskt! De var super bra live och allt var kanon. Ja, Robert, Johanna och Kim drog dit med hjälp av skyts, det blev mat . . . Mc donald, mums! Det hade inte jag ätit på evigheter innan dess. Det blev även cider och ÖL ? va? kan man tänka sig, händer inte varje dag! Och som sagt blev det takida takida takida! Tack älskling för du bjöd mig på detta <3 du betyder! Hemresan var inte lika trevlig då man satt på tåg ihopklämd jag och Johanna mellan folk som osa not goood !

Lördag:
Då hade mamma bakat lussebullar och saffrans-skorpor så det luktade MUMS och JUL i HELA huset :D Vi fick så klart smaka och det vad guda gott (Y) Sedan begav vi oss hem till robert, det blev mat lagning. Fläskfilé med klyfpotatis och sås. Potatisen blev hård och såsen misslyckad :P annars var det toppen :D Louise och Simon kom sedan med glass så det blev alltså glass med filmen "the proposal" den var bra med väldigt förutsagdbar :D

Söndag:
Idag består det av JULMARKNAD, eller jukskyltning kanske det heter tillsammans med Robert, Emelie och Tobias. Det ska bli mys.17.30 blir det man på thai :D oh så gott det ska bli! Skoja doja. Undra om varmvattnen nu är igång så jag kan gå och duscha, Det tycker jag att det borde vara :D

PUsshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0