fredags myyyyyyyyyyyyyyyyyyys !


"Det är slut på veckan, det är dags för fredags myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys"

Precis som jag skrivit och som många säkerligen vet är det FREDAG idag, är det inte helt underbart? :D
Jag är otroligt glad. Ikväll blir det att bege sig med Emelie till Thai och äta :D GOTT ! det har börjat bli en traditon, äta thai mins en gång i veckan ;) Out fit kommer kanske ut sen, inte säkert ;) beror på :D

Efter maaaaaten, blir det att se bio. Filmen "thats it", ska bli skoj att se hur den är. Jag menar, man har ju hört mängder om vad folk tyckt. Både negativt och positivt förstås. Hm, undra om jag är sugen på popcorn eller något annat gott. Så spännande :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0