Det är Onsdag

Well Well, då är det Onsdag idag och det bara regnar (snöar i mellan åt) regnar, regna och regnar ! Ddag har jag även "egna studier" dag idag, härligt att slippa gå upp mega tidigt för att bege sig. Det blev klippning 10.30 dock så ändrade jag inte på det som vanligt :D JAG VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGAR INTE, det glr jag nog rätt i iför sig ;)

Det var sedan planerat att jag och Johanna slulle sticka och träna direkt efter men det blev inte riktigt så :P Det blev inte träning fören halv 3 så läxan började vi med lite över 4 :P Så tog lite in mer på kvällen :) men vad gör det? Nu är det mest gjort och vi laddar för vår eximination om 2 veckor ! ahhhhhh !

Igår var Emlie Nilsson här, det blev fruktsallad med linfrön och Desperata husfruar ! Trevligt med det, alltså.

Helgen? Ja den består av stora äventyr :) eller?
Nu blir det i alla fall GREY´S  !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0