2 veckor

Alltså jag kan knappt fatta det gott folk ! Det är så himla nära för om exakt 2 veckor och 11 minuter kommer jag och mina vänner ta studenten ! :D det är så sjukt, men så härligt. Tänk att få sjunga om studentens lyckliga dagar, det förtjänar vi tycker jag. Vi har gjort ett bra jobb. Idag hade jag även mitt allra sista prov någonsin på gymnasiet, gutt ! Om 1 vecka har vi vår bal, så underbart. Hoppas det blir bra och än så länge oroar jag mig inte. Inte som min kära mor gör i alla fall, hon kan inte ens vila sig innan arbetet för hon ligger och blir helt nervös :P Stackas mamma, oroa dig inte, det kommer nog lösa sig alldeles utmärkt får vi hoppas. Som ni även märker har jag åter fått ig¨ång min blogg, ja. Fast den håller för tillfället på att stiles om lite, så jag börjar nog inte komma igång med den riktigt fören den är charmad och klar.                                Fast trots allt, jag ska ta studenten !
                                                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0