slö?

Idag har man varit slö och jag som inte har gjort något alls jobbigt. Kanske det som har varit problemet? :/ Det blev i alla fall färd mot Ystad i 3 timmar tillsammans med Johanna, Corinne, Sandra och Josefine. Vi kollade lite i affärer och sedan blev det lite mys på E.house sedan hem igen. När man väl var hemma tog man det lugnt innan middags dags. Just nu sitter jag bara här och pappa ringde precis från farmor och frågade om jag ville ha fika, men det fick bli ett nej idag. Förlåt farmor, men du kan få lov att bjuda mig på middag på Onsdag :D det tackar jag gärna och tar emot. Så slipper jag göra mat, usch ! Kan inte göra mat. Imorgon ska man fira pappa, men goá pappa. Är så tacksam för er, min familj. Stöttandet ni gör för mig, är så glad för er! Fast nu ska jag göra något som antagligen inte förvånar er det minsta, det ska bli sex and the city <3

"Jag vet en historia, som inte slutade lyckligt"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0