Saturday night?

I lördags jobbade man men kom tur nog hem till klockan 16.00, det blev en massa mys med grillning tillsammans med mamma och pappa innan de lämnade mig kvar i Sverige. De är på väg för att hälsa på min syster som in te jag kunde följa med till, men de får det nog helt mega bra. På Tisadg fyller Pappa år men den firade i Fredags, Trevlans. Efter man hade grillat med mamma och pappa så stack jag ner till Johanna och Kim, där även Josefine, Frank, Jim och Johan befan sig. De satt och hade lite drick mys och spelade :) Alltid lika kul att få komma dit, men jag bevarede mig själv utan någon sprit. Jag är full laddad inför marknaderna ;) wohooo, det blev sedan tillbaka hem för att fortsätta lite mys här hemma !

Jag fick även denna lördag reda på att jag blivit antag till högskolan i Kristianstad som jag hade som första val :D det är i så fall till sjuksköterska. Mamma och pappa sa hur stolta de var över mig, det känns verkligen underbart att höra det från sina föräldrar <3 tack !

Kommentarer
Postat av: sofie carlsson

Faan va skoj gumman..:) GRATTIS!! Då blir de skola till hösten eller inte bestämt dig än kanske?

2009-07-13 @ 21:22:50
URL: http://sofiiecarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym



Är du trött på alla dessa gratissidor där man bara får presentkort? Nu kan du istället få pengar så

att du kan köpa vad du vill istället :) och man kan få ut sina pengar när man vill! och det är väldigt lätt att samla ihop, och man får dessutom 100kr att starta med när man blir värvad! Passa på nu när sidan inte är så känd ännu, lättare att värva då!



Så registrera dig nu på : http://www.woopa.se/signup.php?ref=Nataschaaa



Puss!

2009-07-17 @ 21:58:17
Postat av: ojaisj

fan cad du e ful asså uuggghhh fucking jävla hor fjortis

2009-08-06 @ 16:27:07
URL: http://livetomhenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0