Negativ eller bara allmänt orkeslös?

Ja, då har jag kommit hem från Varberg och klockan är nu 22.26 ! Som jag nämt innan så är denna blivande vecka bara hemsk ! Jag är endast ledig på Torsdag och man känner inte att man får tillräkligt med lön. Vad lockar en då? Jajo, kanske att man inte bara sitter och gör inge tint eller ens kollegor. Det kan ju locka en. Men resten just denna vecka som kommer känns bara . . blö ! Jag vill inte att tiden ska g¨allt för snabbt men ack vad jag vill att veckan ska gå FORT ! snabba snabba snabba snabba snabba :D pleas. Filip gjorde mega bra ifrån sig, första heatet trillade han i start vilket gav resultatet att han hamnade sist (de var 40 st) men den kämpe han var tof han sig till 14 plats ;) diktigt ! Andra heatet fick han en toppen strat och låg 3.a men tyvärr skadade han handen som började blöda så det blev då en 11 plats. Men allt som allt blev resultatet sammanlag en 9.onde plats för Filip Bengtsson - > Grattis.
Nej nu måste jag sova om jag ska orkar, kämpa på Desirée, du klarar detta !

Kommentarer
Postat av: Emelie

HEJA HEJA HEJA DESIRÈE!

vanfan, det är ju tredagars i helgen och du jobbar..... blö!

2009-07-27 @ 16:31:24
URL: http://exaltatio.blogg.se/
Postat av: Anonym

fein blogg du har :D

2009-08-09 @ 22:13:54
URL: http://hanleih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0