Natt

Idag är det Torsdag och det var meningen jag skulle få lov att spändera min tid på jobbet mellan 13.00 - 21.30 . . men då ringer telefonen. Det visar sig att de gärna ville eller hade behövt mig natte tid och det verkade ju spännande så jag tackade Ja och fick nu hela denna dag och kväll fri. Men sedan började jag fundera lite, jag kommer antagligen vara helt utmattade. Hoppas jag inte somnar :/ :P Kommer vara hemma ca 07.30 och sedan gå upp 11.00 så det blir endast 3,5 timmes sömn. Autch ! Men men, jag får helt enkelt sova i husbilen. För det kommer att bära av till Varberg där min kusin - Filip Bengtsson - ska köra. Det kommer nog bli ganska bra att följa med lite tror jag, trots den minimaliska sömnen och regnet som antagligen kommer droppa ner från himlen. Men som jag sagt, jag lever bara en gång och sova kan jag göra senare :) Ta dagen som den kommer och glöm inte att visa andra vad du tycker. Det kan bli det sista <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0