Måndag

Denna dag var mer än fullt upp :P eller egentligen hade jag inte så mycket att göra. Jag gick upp kvart över 8 för att göra mig i ordning, sedan begav jag mig till min kära farmor. Hon bjöd på stor och väldigt god frukost ska jag säga :D det blev prat och  bara allmänt trevligt. Efter det stack jag ner till Novakliniken och sedan hem igen. Efter en långtids väntan på min mamms körde vi ner till banken ch betalade resan :D (jag hade mardröm om det igen :S ) Det blev väldigt dyrt i min börs ska jag få be att tala om :O Det blev sedan kvantum och sost men inte mins kaffe hos min gammel mormor. Vi visade bilderna från bl och student, det är så härligt att visa sånt för äldre personer för de uppskattar så mycket och tar vare på stunden :) Det blev sedan hemfärd där man tog det lugnt och kände sig trött. Klockan 19.00 cyklade jag till stallet för att göra i ordning Jeskarla och Gunilla sin häst Z. Det blev ridning i skogen och det var så himla mysigt :D denna gången gick det bättre och ska försöka själv igen i veckan. Det blev skrit, trav och galopering ;) mums! Perfekt väder för att rida också. Det enda som gjorde att det blev jobbigt för mig men framför allt hästen var alla äkliga FLUGOR som flög vid deras huvud och bet dem i rumpan. Stackare :( Nej nu ska jag bege mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0