. .

Denna dag (8 Juli) umgicks jag med Emelie Nilsson, det blev bullen och bönan middag. Det bestod förståss av röksallad, den är så gooooood ! Länge sedan man åt där, dock blev "madaroen" lite förstörd av olika själ. Trist men otroligt sant. Det blev kaffe och liten mjukglass senare. Detta avslutades med en mega mätt mage ! Men ack glad och mätt var jag.

Men nu över till min nuvarende fina dröm, en ny mobil ! Den är så fin och jag vill jag vill jag vill ha den. Har tyvärr inte råd just nu, men får önska mig den och hoppas på det bästa. Nej, nu ska jag gå, under har ni solstrålen :D W995

http://martinsson86.files.wordpress.com/2009/06/se-w995-red.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0