En dag för sent?

Ojoj, jag har ju verkligen inte skrivit på länge :S så pass länge att jag nu inte vet vad jag ens ka skriva i detta inlägget. Men i alla fall, i helgen har det blivit stranden på lördagen, sedan på kvällen blev det super mys med grillning och kubb spel hemma hos Kim, Johanna och lille Bamse. Tack för en bra kväll! Dagen efter det, gick man upp runt si så dära 10.00, åt frukost ute för det var ju bara så varmt, eller kvavt kanske? Det blev i alla fall att sticka och kolla killarna när de spelade fotboll och hade sig (då menar jag Kim, Robert, Jim, Frank, Andreas. Ja ni förstår) dock efter ett tag började det SPÖ regna så när man väl cyklat hem lovar jag att jag nog inte var torr någonstans :P haha På kvällen begav jag mig till Emelie Nilsson för att förfesta innan Kulla. Det regnade som sagt och vi hade lite besluts ångest men bestämmde oss för att åka. Vi stod nog utanför i 1 timme (om inte mer?) sedan kom Kennie och tyckte vi skulle in och Emelie anklagade min och Sanna för att vi inte gått in tidigare :P Jag, Emelie och Kennie gick in (Sanna åkte hem) När vi väl kom in var det inte mega mycket folk man kände, och vi betalade 150 kr för detta ! Emelies fel. aja, gör inget om man blir 150 kr fattigare, eller hur emelie? Glöm inte min 25 spänn ;) xD hahahahahah ! Nej, nu böjar min stackars mage kurra så nu får det snart vara mat innan jag beger mig och ska rida! Ha det bra, hörs snart :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

höh, det var allt annat än mitt fel!

nejdå har inte glömt, skickar dem på posten ;D

2009-07-06 @ 21:09:38
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0