30 Juni 2009

Denna dag spänderade jag tillsammans med min underbara kärlek, Robert <3 Vi hade en dag för bara oss två i med vi firade vår 1,5 års dag. Tiden går så himla fort, tänk att vi varit tillsammans så pass länge. Fast jag gillar det så klart! Dagen började med att jag vaknade utan någon Robert vid min sida, han hade gett sig av på en arbetsintervju, fast så klart kom han sedan så han höll mig sällskap vid frukosten. Det vi gjorde vid frukostbordet var att vi hade fullt med kataloger uppe för att kolla resor :D Efter att vi uteslutet några så gick vi in på internet för att kolla läget med bilder osv, hur det låg och om det var fint nog för oss två ;) Efter vi bestämmt oss åkte vi ner till resebyrån för att beställa resan, det blev till Grekland på en Ö som heter lefkas. Jag ser verkligen fram emot detta nu! Hotellet vi ska ligga på heter Ionian Blue och det verkar vara super fint. Vi beger oss den 17 Augusti klockan 18.00 och kommer åter hem den 25 Augusti 01.05, tror jag det var :P Dock känner jag mig ganska fattig nu, men känner även att jag är värd resan! Eller vi är det, rättare sagt. Efter det gick vi ner till hamnen för att handla glass, massa mys och varmt var det. Sedan blev det hem igen. När vi kom hem så kände vi oss dock verkligen, verkligen varma ---> det gick bli ett dopp i havet :D det blev ju inte fören vid 17.00 så havet var ganska varm, när man väl doppat sig . . okej? :P Hel nice! Hem igen, dusch och ombyte till klänning. Vi begav oss till Marinan för att äta, det blev grillspett för Robert och kycklingspett för mig, mest om det intresserar er :) mums! Men gud vad ett glas vin är dyrt :O hehe. Efter det gick vi lugnt i det fortsatta varma vädret för att sätta oss och mysa med spel och lite god dricka. Dagen och kvällen blev hel lyckad.

Tack älskling för allt, du är helt underbar och du finns alltid där. I både vått och tort, i jobbiga och bra situationer. Du håller alltid min hand och visar hur mycket jag betyder för dig. Jag ser verkligen fram emot en härlig semester med dig. Du betyder så mycket för mig, som både min kärlek och vän. Älskar dig <3




http://www.apollo.se/SE/vart-vill-du-resa/Europa/Grekland/Lefkas/Accomodations/Pages/IonianBlue.aspx

Kommentarer
Postat av: Robert

Du är ju bara för gullig älskling <3 Blir helt rörd av att du kan känna så för lilla mig <3 Du är bäst <3 Älskar dig sååå mycket <3

2009-07-02 @ 17:51:26
Postat av: Johan - känd Som Jojje

Jätte fina Bilder!! vilket land var det?

2009-08-19 @ 15:14:18
URL: http://jojjestoltz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0