Maybe I, Maybe you?

Jag känner en stor känsla av sånt som inte borde finnas, folk tar folk för givet och enligt mig är det något jag försökte sluta med för väldigt länge sen när en person påstod det. Vissa tror att en människa finns sidan om en i alla lägen, vad den andra än gör. Men folk orkar inte, folk orkar inte att stå där och vänta, inte heller att stå och ta emot och ta emot. Var tog all trygghet vägen? Var tog all tillit vägen? Nu mera när skolan är slut och man jobbar tänker jag så här. Man väljer vem och man väljer vad. Tiden tickar och går så himla snabbt, ändå känns det som att jag står kvar på samma ställe.
 
En sak är viktigt att ni läser nu, man är aldrig ensam om en sak, dit val påverkar mig och mitt dig, det är inte bara ens eget fel. Vi är i alla fall två om saken!                       
              
Maybe I wasn't there, It doesn't mean I don't care

"No one listen to your words"


                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0