solen?

ÄNTLIGEN har jag en ledig dag och den är just idag :D guuuud som jag har längtat.
Detta kunde nästa inte bli bättre men onsdag, torsdag och fredag jobbar jag från 06.45 - 16.00 så man har en del dagar framför sig och kan knappt längta med till fler lediga dagar :/ tycker det är mycket just nu.

Idag började dagen i alla fall med klippning vilket jag LÄNGTAT efter det med :D helt kanon. Det blev lugg en tid till, sen får det vara nock ! Börjar bli lite trött på den :P mitt hår blev åter ganska blont nu inför sommaren vilket är en lite (Y) Efter frissan som gjorde min börs smal åkte jag till Emelie Nilsson för att äta scones :) det var mycket gott ! Det blev sedan en runda till Bo Ohlsson och till sist . . . mjuk glass på bertils :P ajaj, jag blev mätt :D Nu är man inne om en sväng på datorn innan det är tid för plugg. Måste måste måste. Ikväll blir det att åka till Ystad tillsammans med Johanna Lammer för att rida :) det är nice !

Nej, nu får man ge sig om man ska kunna börja någon gång :D

Kommentarer
Postat av: maja harrysson

fin

2010-05-20 @ 22:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0