Schema och planering!

Hej Alla männsikor !

Som man inte har skrivit mycket nu för tiden? Praktik och skola tar det mesta av min tid, det är väl så livet är menat att utspela sig. Eller? Desirée har i alla fall väldigt stora halsmandlar som ömmar, en rinnande näsa och en början till kraftig huvudvärk. Detta vill vi inte ska komma att bli värre nu när jag snart har 5 dagars ledighet fullspäckad med kalas och fest + en hemkomst ---> sis ! Ikväll blir det i alla fall praktik precis som imorgon kväll också. Så ett litet mini schema inför ledighet kommer undet.

Måndag - Praktik 13.00 - 22.00
Tisdag - Praktik 13.00 - 22-00
Onsdag - Skola 10.00 - 14.30 (Johanna fyller år :D) fira min kusin Felix.
Torsadg - Fira min farmor på eftermiddagen, kvällen blir kanske överraskning? :)
Fredag - ett ? :D
Lördag - Party, fira Johanna för hon fyllt 20 år :D
Söndag - sova?
Måndag - bara må gott :D

Kommentarer
Postat av: therese

oh jag kom ju hem på onsdagen . . varför fick inte jag vara med :D

2010-05-19 @ 22:11:02
URL: http://theresealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0