gammalt !

Förresten . . . nu när jag sitter vid denna gamla datorn i hallen kollade jag gamla dokument. Fy vad pinsamma vissa är :P Står värsta kärleks förkaringarna och en massa dikter man gjort xD hahaha hur, vad, när och till vem kommer jag inte nämna något om ! No way ! Fast jag hittade en dikt som var mega sorglig jag gjort :/ inte jätte bra skriven och lite konstigt formulerad :P men antagligen gillade jag den då. Den hade absolut blivit omgjord om man gjort den idag, fast tror inte jag gjort en sådan sorglig idag. Neda får ni den deppiga dikten i alla fall. 

Vem bryr sig om man dör, när ingen ändå hör?

Vem bryr sig om jag bara försvinner, när ingen ändå med mig hinner?

Vem bryr sig om jag bara går, när ändå ingen mig förstår?

Vem bryr sig om jag inte kommer igen, när ändå ingen vill ha mig sen?

Vem bryr sig om jag bara gråter mig till sömn, när jag ändå bara kommer vara bort glömd?

Vem bryr sig om jag går till ljuset, när jag ändå kommer trivas i det underbara suset?

Vem bryr sig om jag aldrig återvänder, när ingen verkar bry sig om vad som händer?

Nu jag tänker göra det ni önska, hoppas in ljusets eviga grönska!


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag bryr mig <3

2010-05-20 @ 18:31:26
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0