En vanlig Torsdag

Arbetar och står i, det är så det ska vara minsan :)
Imorgon skulle jag egentligen varit ledig, men ack . . . istället blir det till att åka mot skolan och ha genomgång av ett prov. Jippi. Men liten sovmorgon blir det ju i alla fall :) Praktiserar lördag och söndag. Längtar verkligen till sommaren. Ska bli super.

Plugg står på schemat ikväll igen, hoppas på att jag orkar mer idag. Är verkligen slut när man kommer hem och har noll motivation. På lördag ska man även till mormor och fira morsdag som är på söndagen. Ska bli trevligt, och då lär det bli mums mums mat :D hihi. På söndag ska man plugga och kolla tv kvällen lång !!! (Y)
Min gammel mormor fyller år idag, Grattis :D Nej nu beger jag mig (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0