like me

Då är det onsdag, veckan rullar på som vanligt :)
Nu har man nästa "helg" kan man säga, ingen mer skola denna veckan men plugg hemma istället. Fast ganska skönt att slippa ta bussen, det blir ju lite sovmorgon istället nu (Y) Ändå kunde man inte sova så länge, men bra det också, länge dag framför sig.

Min onsdag ska som jag nämde innehålla plugg så gott det går, för det går inte jättebra. Jag försöker komma igång men det leder inte precis någonstans. Hårt. Det är inte långt kvar till praktiken, jag kommer vara hyper nervös. Precis som man alltid är första gången man ska ut. Kommer kännas konstigt att nu gå ut i praktik som sjuksköterska och inte undersköterska. Fast man ska kanske undvika att nämna det har jag hört :P

Jag kom även på nu när jag satt här och skulle börka med läxan att nu har jag haft raklugg väldigt länge och inte lagt in någon bild på det, så nedan får ni tå bilder så ni får se hur det "nya jag" ser ut :D haha





                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0