It´s like spring

Oh, vad skönt det är när man står i solen ute :D Jag vill inte den ska försvninna utan bli kvar och värma upp vårt kalla land !
Så jag kan få gå i mitt favoritplagg --> klänning ! Jag bara älskar det, bara ett plagg att ta på och sen hänger det där :P Så skönt!

Ikväll blir det i alla fall träning, sen Grey´s :D ser verkligen framemot att se det (Y) verkar mega spännande !

Helgen ser man också som vanligt fram emot :D
På Fredag ska jag faktiskt på dejt :O tillsammans med Robert så klart <3 men han bjöd ut mig. Bir troligtvis mat och bio.
Så mysigt. Massa kärlek <3

På Lördag blir det som jag tror jag sagt, Center syd tillsammans med Johanna och Emelie. KLÄNNING vill jag ha :D

Nej, nu är det snart tid att bege sig :) ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0