hej svej

Idag är det i alla fall lördag, ny dag och nya tag !
Dock regnar det som in i, så Desirée har inte någon lust alls att ta ett kliv ut överhuvudtaget. Sorgligt egentligen för regn är ganska mysigt, om vi bara kunnat skippa blåsten. Fast jag får ta och hitta på något, verkade inte som om Gammelmormor befann sig hemma idag.

Ikväll ska jag vara taxi till mina kära föräldrar, de ska iväg till några vänner på fest. Så det blir för mig att ära thai, umgås med Emelie och kolla körslaget ikväll :D Heja Marie Picaso (Y) som alltid ! Vad mer behöver man säga? Nej, nu ska jag gå ner och vara lite social tillsammans med min mamma. Hej svej :D


Kommentarer
Postat av: emelie :)

Jag har en veckans blogg tävling på min blogg,

gå gjärna in och anmäl dig (:



www.goldenlips.blogg.se

2010-03-29 @ 21:55:55
URL: http://goldenlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0