Me <3 melodifestivalen

Då är det lördagen den 20 fedruari idag, tänka sig !
Tiden går i samma takt som alltid annars :) Dagen har beståt av skol, JA en lördag, då det var omprov. Jippi.
Får väl se vad det leder till.

Var även i Hammenhög på kyrkan för att kolla blommerna sen Caspers begravning, strålande. Har hört massa finnt om det, du är saknad av många, du hade en massa vänner !

->  Ikväll består dagen av melodifestivalen tillsammans med Emelie :D Me <3 melodifestivalen!
Jag kan inte hjälpa det, många tycker det är trams bla bla och jag kan i för sig hålla med om att alla låtar är ju inte precis super :S men många sätter sig bara ihuvudet :D  Vad det blir att bjuda till får tiden avgöra :P Efter melodifestivalen känner jag på mig att det blir filmen FAME ! och den gillar man ju mer än något. Lördagen blir nog en bra lördag.

Puss ó kram på er !

Kommentarer
Postat av: Emelie

FAME, I'm gonna live forever!

2010-02-20 @ 17:22:43
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0