AH, HJÄLP !

Herregud vilket problem det ska blir när man ska klippa sig :O :P
Desirée, alltså jag, har länge funderat på att klippa lugg. Men precis som den mes jag är VÅGAR JAG INTE ! Jag ska klippa mig imorgon och jag har såååååån ångest :P haha helt sjuk alltså. Johanna Lammer tycker och Emelie Nilsson tycker, för det växer ut igen säger de :P JA om hundra år? Robert kommer inte gilla det någonstans, hans kommentar när jag sa att jag funderade på det var " Ja, det kommer nog bli fint . . . men inte finare än det du har nu . . eller ja detta är finare alltså" haha och en annan kommentar var " ens ansikte blir så konstigt, inramat" Ja, men jag ska ju göra som jag vill . . men gör jag det blir jag en mes :P att det kommer liksom inte att bli av, så är det bara det kan jag lova !

Men låt tiden ha svaret, för just nu vet jag inte något själv. Detta blev nästan ett konstigt inlägg för den har ingen mening någonstans :P men kul ändå. Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Emelie Nilsson

DU GJORDE DET :D

2010-02-10 @ 13:03:34
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0