Vecka 36

Wow, vad tiden brukar rusa förbi en MEN dock denna veckan har gått i slow motion. Eller det är kanske bara en känsla tackvare att man börjat en ny skola och allt är så himla nytt? Jag tror nästan på den teorien. När jag jobbade hade jag nästan slutat uppskatta alla helger, för ibland hade ma  helgen mitt i veckan. Fast nu känner man verkligen återigen den känslan "att nu är det helg!" Så jag ser verkligen framemot fredag imorgon, eller rättare sagt HELA HELGEN ! Det ska bli så skönt. Imorgon blir det först skola, sedan hem för att rensa exakt hela garderoben för att på lördag åka och shoppa nya ;)

Veckan: Har bestått av en del. Som jag nämnde innan har det kommer mängder med information och man har fått reda på en hel del saker vi redan ska ha i "läxa" om man nu kan kalla det så på högskolan? Fast måndag och onsdag bestod ungefär helt och hållet av fest! Måndags var det paaaarty på skolan och det var faktiskt massa trevligt. Träffade ganska mycket folk, och händelserikt kanske? Sedan på Osdagen var det lekar för hela slanten. Folk var lite halv galna, lite utkläda och de söp. Vilket kändes som på bilden. ÖLBRÄNNBOLLEN . . typ i alla fall. Så klart vann VI :D det var blandat med sjuksköterskorna, socionomer och tandvårdare. NICE ! Efter det blev vi bjudna på taco och gott att dricka till. Efter det stack vi till en korridor lägenhet där befann sig alla möjliga folk. Både folk som gått där i ett år innan och som precis börjat. Där blev det lite "förfest" innan vi stack till kvällens disco. Det var också trevligt, men måndagen var ändå bäst. Nu ska jag berätta att det är precis därflr jag ser fram emot helgen ! :D Så nu ska jag kolla klart på CSI Miami innan det är tid att nanna kudden!  


Kommentarer
Postat av: Emelie

nej det har han inte :)

2009-09-04 @ 16:37:49
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0