Min helg !

Fredag:
Fredag var toppen och helt lugnt skönt :D Det började förstås med att åka till skolan som slutade klockan 12.00, härligt. Man kommer hem, vilar sig sedan blir det att ta tag i sin krage. Min lära mamma och jag började rensa min garderobe :D jiiiiiippii!!!!! Det blev ca 5 säckar som någon var halva och någon lite mer med kläder och skor. Tänk att kasta så mycket. Eller jag, det blev till miljöstationen. Min garderob kan man kalla blev ganska så tom. Fast inte sörja över detta. Efter mitt slit och mammas sällskap så blev det dusch och tillsist beställning av thi-mat. MUMS ! Det blev sen panacotta till en film som vi både halv sov igen, efter det criminal minds, det var en bättre serie ;) Det blev sist men inte mins sängen. Tack för en toppen dag och kväll mamma <3



Lördag:
Denna dag började med att man försov sig lite, jag och mamma hade tänkt köra till Nova Lund klockan 10.00 men vaknade 09.45. Men vi var klara så snabbt att det blev typ i tid ändå :D Vi hade bestämmt oss för att äta frukost där inne. Det böev en hel dag av en massa shopping. Jag kan dock säga att det inte blev för lite penga :S när jag kommit hem så räknade jag ut hur mycket pengar jag spenderat och det var nästan då så man fick ångest över att jag var fattig. Jag som ska beställa i katalog också, ajajaj. Men men, det var behövligt ALLT. Kommer kanske kanske in bilder på mina underbara fynd ! Det blev som sagt frukos och mys där inne. Vi var hemma 17.30 så jag hade en timme på mig att göra mig klar innan det var dags att bege sig till Johanna och Kim. Men snabb som jag är (eller hur?) så var jag klar innan man knappt hunnit blinka. Robert kom (som jag inte träffat på en tid, han var saknad <3) och vi stack. Det blev en härlig kväll där. Det bjöds på kyckling filé, sallad och potatis gratäng, sedan cheescake och en massa gott att dricka ! Det blev även ett jätteroligt spel, som jag tror hette "helt hysterisk".
Tack för en trevlig kväll.



Söndag:
Det blev att sova länge, eller ja till 09.30. Frukosten bestod av ---> rostbröd :D wippi! Sedan tog vi det lugnt. Johanna och Kim ringde och hörde om vi ville åka med och gå en runda på haväng vilket vi gärna villa :) Så 13.30 åkte vi iväg. Det var mega härligt, blåste inte så mycket vid havet. Efter rundan så blev det fika som Johanna och Kim ordnat, varm choklad och något mumsigt till. Det blev sedan en hemfärd i bilen fullt med trötta människor och en hund! Robet har åkt iväg sen en lite tid tillbaka så NU sitter jag lite här vid datorn i väntan på att klockan ska bli 19.00 FÖR DÅ börjar nya top model :D :D det ser man fram emot. Nästa söndag börjar även One tree hill, som jag förstått det. Me like <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0