.

Så, hur har min dag sett ut idag då? Jag har redan berättat allt väldigt kortfattat egentligen :) finns inget mer detalj vis ;) Jag och emelie hade konstiga samtal idag, var kommer allt ifrån :P Imorgon är jag då ledig. Sååå skönt, ska ta det lugnt och även göra läxan jag inte gjorde igår eller idag . . ajaj illa illa ! Fast man orkar helt enkelt inte alltid. Helgen är något jag ser fram emot, den ska bli trevligt. Ska träffa mina underbaring på fredag, har saknat dig som vanligt.

Men nu har jag borstat tänderna, krypit ner under täcket och ska när som sova. Fast först blir det NCIS :D
God natt på er <3




Kommentarer
Postat av: Emelie

Men vissa grejer måste man bara ha svar på :D haha!

2009-09-24 @ 13:49:42
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0