äntligen

Allt för länge sedan jag uppdaterat mig, men min tid har inte räckt till :/
Mina dagar har innehållit en massa tentamen arbete tillsammans med min vän Johanna :) Vi haf kämpat på och är nu ÄNTLIGEN klara ! Nu hoppas vi bara på ett gott resultat också :S :D haha men det blir nog fin fint ! Sista dagen imorgon på skolveckan, tack och lov. Som ni förstår har jag längtat sååå mycket !

Efter vi lbev klara blev det en sväng ner om till höst marknaden. Min älskade mamma hade köpt nougat, ohhh me love !

Nu sitter jag här i väntan på Emelie fis som tar en jäkla tid på sig :I blö :P Men ingen är att vi ska se en film och njuta utav vår underbara nougat ! :D så snabba dig !!


Kommentarer
Postat av: Emelie

det är ju mamma som segar sig med bilen, jag är sugen på ostbågar :O

2009-10-22 @ 18:51:24
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0