la la la

Då var man och såg "New moon" igår :) Den var värd att se men ettan är ju så klart bättre. Denna nu var bra så, men boken var ju bättre. Det bli ju lite "overkligt" i filmen. Men snyggingen är nu inte längre Edward i filmen utan förstås Jacob. Det var i alla fall trevligt :)

Idag bli det mot tingvalla, jag kan inte riktigt fatta jag ska dit :P Det känns som hundra år sedan sist och det känns också som vi kommer vara bland de yngsta på plats :P Men strunt i det, de ska nog bli trevligt med lite alkohol i bilden (Y)

Jag funderade lite på Idol, är det bara jag eller är det fler som tycker att Tove ser full ut när hon står på scen? :O alltså hennes sätt att röra på sig? Tove . . ta en "rörelse lektion" för at inte se så full ut på scen !

Imorgon kommer killen i mitt liv till mig :) Ska bli trevligt för mig, men med tanke på att jag ska ligga i sängen HELA dagen vet jag inte om han kommer tycka det är så roande :P toooo bad for him ! moahahahahah

HEJ DÅ !

Kommentarer
Postat av: M

jag tycker att new moon var bättre.:P

2009-11-28 @ 22:53:28
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0