Tisdag som annars?

Nej, det kan jag kanske inte påstå direkt ! Jag defann mig på skolan 11.00 för att tömma skåpet som jag egentligen redan gjort, men tyckte inte att Johanna skulle få vara själv på skolan under alla de timmar som skulle återstå så därför kom jag då. Skåpet tog ca 2 minuter sen var det bara att vänta på vår otroligt onödiga lektion som vi skulle ha 3 timmar senare för att BARA fika ! ! ! Ganska onödigt om man ser det från min sida, fast sagt och gjort så väntade vi. Det blev att äta sedan stack jag och Johanna ner om i stan för att gå runder lite och njuta av det fina vädret. Det blev IsChi (eller hur det stavas) och promenad :D nice med sol! Hämtade upp Emelie och Sanna på stationen, fikade äntligen i en halvtimme sedan tillbaka till efterlängtade Tomelilla. Där gjorde jag vid mina naglar till alla festligeheter som ska ske nu fram till studenten och själva studenten så klart. Tackvare att mina naglar var så långa påstår jag ingen fejkande :D wohoooo ! Ikväll hoppas jag på ett lite kalas med Christoffer som ska ordna det tänkte jag, fast tror inte det blir av :P de orkar säkert inte xD blä på det i så fall, bara så ni vet det! Fast okej, jag sörjer inte i så fall, då blir det en kväll hemma med Desperate Housewives och en massa sex and the city, det kan ni lita på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0