Ölbrännboll på Öjakrog i Ystad

Javisst, ni hör alldeles rätt !! Idag blev det ölbrännboll med sydgyms gymnasium och det var nice tyckte jag. Vissa klasser tålde inte skoj fast vem bryr sig om det, tråkigt men sant. Jag hade i alla fall kul trotts regn och kyla för jag mår bra av att detta är studentveckan :D såååå ballt ! Men i alla fall så åkte folket därifrån vid 12.00 och vi stack till Morgan och hade det trevlgt sen har bara jag tagit det lugnt :P Bilder sedan balen ligger inne på facebook men kommer även in några här och inne på min bilddagboken ---> dessan-.bilddagboken.se <--- Jag kan säga att jag hade en helt UNDERBAR kväll på Svaneholmsslott tillsammans med vännerna och Robert :) allt var bra och hade inte velat ändra på något. Förutom att det hade varit kul med någon vals? :S men men :D tack alla som gjorde min dag så perfekt, det kunde inte blivit bättre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0