Jeskarla och jag?

Idag har varit en bra dag men samtidigt jäkla besviken dag :I Först var jag med mamma i Ystad vilket var toppen :D vi kollade på bilderna vi tagit från student och bal. Balen blev bra men student bilderna :O usch fy! Hoppas ute bilderna blev bättre :) :( Har även städat rummet idag. Sedan skulle jag ut och rida. Hästen heter Jeskarla och är STOR men fin. Tyvär blev det inte alls som väntat :/ Jag har bara mött på henne en gång så nu idag blev andra, hon var jätte stirrig och mega konstig, så tackvare att jag inte känner henne riskerade jag inget. Känner man sig en aning misskyckad? :O svar: Japp! Så mega trist som det kan blev, hon som har hästen verkade ganska besviken på mig, men vad ska man göra när man knappt känner till hästen? Tycker att kännas vid varandra är det viktigaste. Fast så ser väl inte alla det. blööööö! Jag var även inne på resebyrån i Ystad idag och pratade med en där om Greklands resan Jag och Robert ska göra :D jippi. Kim och Johanna har dock i för sig inte bestämmt sig än :) Så vi får se hur det blir. Beställa kommer vi göra nästa vecka i alla fall. Slut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0