Ah !

Sitter i skolan och bara väntar och väntar och åter väntar på att klockan ska slå 11.40 så vi kan börja vår lektion. Det vi ska göra då är att vi ska baka :D mums på det. De som inte är lika bra är att jag, Johanna och Sanna har kommit fram till att vi kommer bli extremt bullia och gå upp vikt ENORMT denna veckan, fast ska man gå upp i vikt får man gå ner dem någon gång i livet, allt löser sig nog ;) Efter skolan ska jag umgås med en efterlängtad Robert vi ska se "One tree hill" och eventuellt äta popcorn :D jiiiiipi. Jag har blivit varnad för att gråta mycket? :O ohho, inte bra kanske. Fast återstår att se om jag gör det eller ej. Nu får jag väl bege mig och ordna till mitt lilla liv i skolan ! Haaaaaaj i atlanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0