07.10 - gó morgon

Som vanligt nu mera går jag upp alldeles för tidigt och jag förstår inte varför. Idag ska jag köra in till Ystad + att jag inte behöver äta frukost hemma så varför gå upp så tidigt, men nu sitter jag här och är redan klar. Jippi? Nej, inte alls. Det blir frukost hos Op3a:s klassföreståndare Anna-maria, alla i klassen ska dit så vi hoppas inte på några sikare nu ! Det verkade bli en stooor frukost med allt möjligt, i detta vädret passar det utmärkt med varmchoklad, bullar från diana och apelsinjucie :D guuuuud så gotti gott gott. Ikväll blir det sedan lärarmiddag på vår skola och imorgon är det bal :O Jag blir helt nervös i min mage :S iiiiii. Fast ja, dagen skulle ju komma och det är de vi längtat efter så antagligen tar det slut lika snabbt det började :( :) uppdsatering kommer nog under dagen, så besök mig lite då och då ;) :D                    
                                                                            

Kommentarer
Postat av: cassi

kolla in min blogg och var med och rösta i min tävling!!! vem tycker du är en värdig vinnare?

2009-06-04 @ 20:26:55
URL: http://cazzzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0