vi ser det snöar

Hej folk i snö-yran :D

Det har verkligen kommit massa snö, det är så skoj, fast nu bara önskar man att det ska ligga kvar tills julafton. Vilket det inte verkar göra om man kollar vädret, Tisdag ska ju tydligen innehålla plus grader :O vad är det? Massa snö på jul ! Jag sitter i alla fall framför Tv:n och Bamse ligger bredvid mig och sover. Det händer inte allt för ofta :P Han har riktigt mycket energi den lille. Mamma och pappa ha beget sig för att hämta Therese i kastrup :S vi får väl se om de kommer hem med henne eller om de fastnar i snön någonstans :P Hoppas INTE ! Mormor och resten av gänget kommer 18.00 så får verkligen hoppas de är hemma tills dess :D Jag o´ch gäste funkar inte riktigt :) Jag är ingen bra värdinna precis :P om man kan uttrycka det så. haha. Det finns praktisktaget inget på tv, men jag njuter ändå. Hade dock inte varit fel med sällskap från efterlängtade Robert <3 men ack nej, jobba på du ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0