smått och gott

Så, vad har min dag bestått av? Jo, det ska jag berätta :P Inte för att det är något spännande men ändå!
Först blev det träning för sedan en skön dusch och en god frukost tillsammans med mamma :) Efter det blev det plugg hos Johanna Lammer och söta Bamse, eller ja så mycket vi orkade med. Helt sjuk vad trött man blir på allt plugg och åter plugg. Det blev sedan en lagom promenad i snön, jag kan inte påstå att mina fötter och tår var varma och goda :P Det blev sedan hem och ära bullen & bönan sallad :D mums på det. Finalen av biggest loser var KANON (Y) helt sjukt hur människor kan klara av att gå ner så mycket av ändrad kost och stöd av en tränare, det är respekt ! Jag fick sedan reda på att min pojkvän nog inte kommer hem, han bor alltså ute på landet numer vilet betyder inne snöade eller i hans fall lite ute snöad. Så han frågade om han kunde sova här, och visst kan han det. Han kommer ca 00.00 i natt och åker tidigt igen imorgon biti för han ska iväg och jobba igen. Så jag kan ju inte direkt säga vi ses för jag lär sova när han kommer och sova när han gå !

Helgen består av:

Fredag, då blir det äta middag tillsammans med Emelie på thai garden och sedan se film :) Äntligen ska jag få se filmen nästan igen velat se med mig ! Drag me to hell blir det, den är nog lite läskig och som vanligt är jag så hilma lätt skrämd :S så kommer antagligen darra och ligga under täcket om inte annat :S :P

Lördag, blir det nog bara att vara hemma om ingen kommer och hälsar på mig. Jag ska passa Bamse för första gången :D Johanna Lammer tycker nog jag är riktigt konstig :P Jag tycker det ska bli jättekul och hon bara kollar konstigt och skrattar. Men ja :P

Söndag, då kommer min kära syster hem och hälsar på. Hon är i Sverige över julen för att spändera den tillsammans med familj och vänner. Mormor, Bertil, Farmor och Blenda kommer hit, äter och myser lite :)

Helgen verkar ju ganska bra enligt mig :) Något som är tråkigt med mig är att jag ALDRIG lägger in bilder :I blö på mig. Men jag vet inte vad jag ska ta bil på? :S Jag vill ha en bra kamera som man kan fota lite roliga saker med . . eller ja ni fattar :P Om inte annat blir det nog en del bilder framåt i med det är jul :D niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice!

Sov gott, vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0