lite dagar !

Idag var en bra dag precis som igår :) Man kan börja med att berätta om går dagen !

Det blev att vakna upp bredvid sin favorit för att sedan bege sig mot Lund tillsammans med Johanna och Emelie :D det blev shopping, julshoppning men något blev det till oss själva ;) Johanna hittade mängder, emelie lagom och jag . . inget ! blö ! Men det löser sig :P

Idag blev det träning tillsammans med Johanna och efter det blev de frukost med då johanna och emelie på bullen och bönan :D mys !

Dock sitter jag nu och kollar på Tv, jag har lite dåligt samvete för jag inte pluggat i mängder :S får lite ångest över det. usch, men försöker tänka positivt ! Ska plugga HELA nästa vecka och det känns ju ganska bra. Eller ja, typ !

Fredag blir hemma mys med idol finalen och lördag blir skoj med vänner ! hörs.


Jag är sugen på hamburgare, men jag är mätt egentligen :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar hamburgare vart köpte du dem i kiruna

2010-01-09 @ 00:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0