3 december

Oh, åkte till skolam 07.00 med buss och var hemma i mitt hur 19.00 ca ! Skolan är tuff det finns inget att säga emot det, och jag känner att jag kommer aldrig klara detta ! Jag kan verkligen INTE se mig själv som sjuksköterska inom 3 år :S usch, bara tanken på allt just nu får mig att må illa !

Men nu ikväll blir det bio tillsammans med mamma, så vill inte tänka på det !
Det blir den tredje och sista filmen av män som hata kvinnor, tror det heter "luftslottet som sprängdes" :) det blir absolut popcorn ! :D <3

Hur ser då min EFTERLÄNGTADE helg ut? :D

Fredag
Då blir det en såååå mysig hemma kväll tillsammans med mamma och pappa. Känns som man inte pratat riktigt eller träffat dem riktigt på evigheter så ser framemot detta. Det blir taco och idol så klart :D ohhh längtar !!

Lördag
Då ska jag nog hälsa på min gammel mormor för det var länge sedan det med :) och sen ska jag inte stressa ett dugg utan bara njuta av dagen och tänka att jag är leeeeedig ! Men på kvällen blir det till Robert, de ska ha gäster hemma hos honom och han ville gärna jag skulle med så, så blev det :) Meningen jag skulle träffa Emelie men hon har fått JOBB :D grattis <3

Söndag
Så långt vill jag inte tänka !


Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Emelie

TAAACK KOMPIS!

Tänkte att vi kanske kunda ta en fika innanjag börjar i morgon. Men såg nu att du skulle till din gammelmormor. Men jag hör av mig till dig ikväll :) <3

2009-12-04 @ 12:07:37
URL: http://exaltatio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0