1 december

Kan knappt fatta att den sista måndaen på året har börjat !
Det går ändå ganska fort när man tittar tillbaka på allt som gjorts, sen om man titta framåt ser det så låååångt ut, undra varför det egentligen alltid är så. Som jag sagt förr, om det går så "snabbt" nu . . hur kommer det då bli sen? :O

Dagen idag har beståt av  . . . skola?
Klockan 07.00 åkte man till skolan med buss och 18.00 var man hemma. Det blev sedan mat, dusch och till sist 19.00 la jag mig platt fall i sängen och började kolla TV ! ahhhhh, så skönt. Jag har nog aldrig längtat till min säng och mitt duntäcke så mycket som idag, det var super kallt i skolan. Nu låter jag MEGA negativ med jag är glad ändå :D för vi är typ eller praktiskttaget snart klara med vårt grupparbete och DET är nice ;)

Nej, nu är det snart Desperata Husfruar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0